obiecanki czy cacanki
Hanka
2011-10-11 06:59:10 UTC
"Kaczyński: Jak przegramy w 2011, odejdę z polityki."
http://tnij.com/OFtXb

"- Jeżeli w 2011 roku wyborów nie wygramy, to ja pozostawię miejsce
innym, pewnie młodszym, oni dalej będą to prowadzili - zapowiedział
szef PiS Jarosław Kaczyński."

Ciekawam slownosci tego pana.
J-23
2011-10-11 07:24:18 UTC
[...]
P.prezes obiecuje ze jak mowi to mowi!
A pani z jakiej jest gazety - polskiej?
Qrczak
2011-10-11 07:39:14 UTC
Post by Hanka
[...]
Haniu, czy Ty wiesz, jak ciężko oderwać się od koryta...

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 07:55:27 UTC
Post by Qrczak
Post by Hanka
[...]
Przelałby se chłopak chociaż na konto, ale niestety nie ma.
Po kieszeniach musi nosić.
Hanka
2011-10-11 08:44:59 UTC
Post by Qrczak
Post by Hanka
Ciekawam slownosci tego pana.
Haniu, czy Ty wiesz, jak ciężko oderwać się od koryta...
Nie bylam przy, ale wiem od innych, ze ciezko.

Jednak w przypadku JK nie o koryto chodzi,
ale o skompensowanie sobie wszystkich kompleksow
i zaspokojenie marzen o jedynej prawej i sprawiedliwej
wszechwladzy.
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 08:58:53 UTC
Dnia 11-październik-11 w ramce
Post by Hanka
Post by Qrczak
Post by Hanka
[...]
Gratuluję fachowej wiedzy. Oj, szastasz dzisiaj diagnozami.
Słabe.
Hanka
2011-10-11 09:03:40 UTC
Jednak w przypadku JK nie  o koryto chodzi,
ale o skompensowanie sobie wszystkich kompleksow
i zaspokojenie marzen o jedynej prawej i sprawiedliwej
wszechwladzy.
Gratuluj fachowej wiedzy. Oj, szastasz dzisiaj diagnozami.
Słabe.
Daj mocniejsze.
Nowy lepszy tren R
Na kogo głosowałaś?
Hanka
2011-10-11 10:43:34 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Na kogo głosowałaś?
Nikt nie spelnil moich wysokich wymagan.
Po raz pierwszy od zamierzchlych czasow,
nie poszlam na glosowanie.

Tylko mi nie mow, ze dlatego nie mam prawa
miec swojego zdania na temat napoleonow
i platform.
Piotrek
2011-10-11 10:55:46 UTC
Post by Hanka
Nikt nie spelnil moich wysokich wymagan.
Po raz pierwszy od zamierzchlych czasow,
nie poszlam na glosowanie.
[...]
A nie spodobałaby Ci się taka wersja? ;-)

Click --> <http://komixxy.pl/978159/Wybory>

Piotrek
Hanka
2011-10-11 11:04:59 UTC
Dobre :)
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 11:45:25 UTC
Post by Hanka
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Jak Ty doskonale wiesz co ja myślę i chce powiedzieć.
Weź żesz se zrób kawę czy herbatę, pierdolnij się w łeb patelnią i może
będziemy mogli pogadać.
Nie uzależniam możliwości wypowiedzi od tego czy ktoś pójdzie na wybory czy
nie i raczej wyśmiewam ten głupi związek - "nie głosowałeś, nie masz prawa
narzekać".

Comprende?
Lebowski
hehe, chyba cos ci sie Haniu jakby urwal watek?
Hanka
2011-10-11 13:21:13 UTC
Post by Lebowski
Post by Nowy lepszy tren R
pierdolnij się w łeb patelnią i może
będziemy mogli pogadać.
hehe, chyba cos ci sie Haniu jakby urwal watek?
Moja swietej pamieci Mamusia bardzo trafnie mawiala
(i stosowala) - "z chamem po chamsku".

Ale ja nie jestem moja mamusia, a tym bardziej
swietej pamieci, choc przyznam, ostatnio
na drodze niewiele brakowalo...

... i z chamem rozmawiac nie musze wcale.

O, takie miewam kaprysy u progu mojego nowego,
darowanego mi, zycia :)
olo
2011-10-11 13:17:45 UTC
Użytkownik "Nowy lepszy tren R"
Post by Nowy lepszy tren R
Weź żesz se zrób kawę czy herbatę, pierdolnij się w łeb patelnią i może
będziemy mogli pogadać.
Sugerujesz że żeby z tobą można wieść dyskusję, trzeba być pierdolniętym w
łeb.
Hmmm, chyba podzielam tylko ten jeden twój pogląd.

pzdr
olo
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 13:56:50 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
No to pierdolnij się, jak chcesz kontynuować, a jeśli nie masz takiej
ochoty pozostaw swoją głowę w stanie nienaruszonym. Your choice!
zażółcony
2011-10-11 14:16:40 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Skąd u Ciebie tyle krwistego/niskiego słownictwa ? "Pierdolnij się",
"cycki" i co tam jeszcze ...
Przemysław Dębski
2011-10-11 14:27:04 UTC
Post by zażółcony
Skąd u Ciebie tyle krwistego/niskiego słownictwa ? "Pierdolnij się",
"cycki" i co tam jeszcze ...
Nie pierdol tylko korzystaj, póki Donek nie wprowadził jeszcze ustawy
zakazującej ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.
olo
2011-10-11 14:29:28 UTC
Użytkownik "zażółcony"
Post by zażółcony
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Ja stawiam na to że to bagaż prowadzenia poprzez wiele lat ulicznych sond.
http://www.palade.pl/index.php?p=1_35_O-SONDAZACH-W-POLSCE

pzdr
olo
Nowy lepszy tren R
Jestem debilem, twierdzi Tymochowicz.
malkontent
2011-10-11 15:58:55 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Jestem debilem, twierdzi Tymochowicz.
a jestes pewien,że ten epitet było o takich jak Ty ?
bo z tego cytatu to wcale nie wynika :))))
to równie dobrze mogło być w sensie tylko 30% jest OK
a reszt to .....

zresztą - czy on publicznie może przedstawiac swoje
prywatne ( niebiznsowe) opinie ?

a nawet jeśli to naprawdę zalezy Ci na jego opinii ?

pozdr.
ps.
za rozumieć/widziec więcej/dalej tez trzeba płacić
np. poczuciem alienacji - no niestety :))
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 16:43:08 UTC
Post by malkontent
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Epitet epitetem, a jego opinia jego opinią :)
Rozczarowuje mnie taka stadna chęć do obarczania, diagnozowania i
odsądzania - bez względu na poziom znajomości tematu. Łykanie pierdów i
wysmarkiwanie ich na ekranie - to mnie rozczarowuje. Rozczarowuje mnie brak
reakcji na chamstwo, o ile jest ono skorelowane z czyimiś poglądami
politycznymi.
Ja nie czuję, żebym rozumiał czy widział więcej/dalej - ale czuję głęboką
niechęć do ludzi reagujących jak automaty i mających z tego jakąś chorą
satysfakcję. Co gorsza - wg mnie reagujących tak, jak przewodnik stada
sobie życzy.
To nie może tak długo potrwać - zbyt wielka siła w narodzie jest
sprowadzana do roli debila i półgłówka. Idealnie oddaje to ten manifest:

Cezary Krysztopa
Don Aldo

Don, przede wszystkim szacunek i gratulacje. Znowu okazałeś się największym
cwaniakiem w Kraju. I to największym w jego niepodległej historii. To z
pewnością jest coś i na pewno daje poważanie na dzielni. Okolicę masz w
garści. Mimo wszystko.

I powiem Ci tak. To również mój Kraj. I czy rządzisz nim Ty czy kto inny
jest w gruncie rzeczy sprawą drugorzędną. Liczy się dobro moje, mojej
Rodziny i Kraju. Nie, nigdy nie zapomnę Ci śledztwa smoleńskiego,
uzależniania nas od Rosji, tego żeś mi buchnął kasę z OFE, tego żeś
rozmontował armię, tego że utrzymujesz z tej kasy, coś ją buchnął, armię
powolnych sobie biurokrackich pasożytów i paru innych spraw też Ci nie
zapomnę. To są rzeczy, których się nie zapomina.

Natomiast jeśli postanowisz w drugiej kadencji przejść do historii jako
rzeczywiście reformator a nie mydłek to ja będę potrafił to docenić. Będę
potrafił pochwalić to co będzie godne pochwały.

Będę również ganił to co będzie godne nagany. A jeśli przegniesz Don, to
niewykluczone, że spotkamy się na ulicy.
malkontent
2011-10-11 18:04:32 UTC
..
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
hm... no po tylu latach na psp ( np. czytaniu JeT-a ) ?
No to mnie rozczarowuje Twoje rozczarowanie.
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
powiedzmy - nie wartościując - bo chcesz być skromny ? :)
widzisz wiecej wersji tego obrazka "n-w jednym"
- a moze nie więcej tylko inną niż większość ?
Post by Nowy lepszy tren R
To nie może tak długo potrwać - zbyt wielka siła w narodzie jest
Cezary Krysztopa
Don Aldo
no ale to wiedzą nawet dzieci w przedszkolu

i pozostając w tej tonacji - ja to widzę tak

Wychodzi rewolwerowiec z baru - patrzy
nie ma konia - wkurzony wraca do srodka
i woła : jak za 5 minut nie bedzie tego konia
to zrobie to co mój dziadek 50 lat temu ?
Koń sie znalazł ale ciekawski gosć zapytał :
a co zrobił twój dziadek ?
rewolwerowiec : wrócił do domu piechotą
:)
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 18:22:37 UTC
Post by malkontent
..
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Nic z tym nie mogę zrobić niestety. Z siłą wodospadu :(
Post by malkontent
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Niewątpliwie sam się również włączam do zbioru baranków. Staram się jednak
przyznawać jakieś racje każdemu. Bo nie ma tak, że zawsze i tylko jedna
racja jest słuszna i jedyna.
Co do drugiej części pytania - musiałbym wiedzieć, jakie obrazki maja inni
:)
Post by malkontent
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
To jednak moja wersja obrazka jest dramatycznie odmienna:
http://bit.ly/oIbVOo
malkontent
2011-10-11 19:02:48 UTC
..
Post by Nowy lepszy tren R
Post by malkontent
hm... no po tylu latach na psp ( np. czytaniu JeT-a ) ?
No to mnie rozczarowuje Twoje rozczarowanie.
Nic z tym nie mogę zrobić niestety. Z siłą wodospadu :(
oczywiście :)

..
Post by Nowy lepszy tren R
Post by malkontent
rewolwerowiec : wrócił do domu piechotą
:)
http://bit.ly/oIbVOo
nie - niezrozumiałeś - jest dokładnie taka sama

pozdrawiam
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 19:22:44 UTC
Post by malkontent
..
Post by Nowy lepszy tren R
Post by malkontent
rewolwerowiec : wrócił do domu piechotą
:)
http://bit.ly/oIbVOo
nie - niezrozumiałeś - jest dokładnie taka sama
Pisemna komunikacja. Ułomny rozum. Projekcje.
Idę porozmawiać z moimi raportami na jutro. Może z lepszym efektem :)
Hanka
2011-10-11 19:25:01 UTC
Uzyj patelni - na pewno pomoze.
Hanka
2011-10-11 20:08:05 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Rozczarowuje mnie
"To, że zapalnikiem jest jakiś sygnał zewnętrzny nie ma znaczenia.
Źródło jest w płonącym."

medea
2011-10-11 18:14:01 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Jestem debilem, twierdzi Tymochowicz.
Przejmujesz się facetem, dzięki któremu ktoś taki jak Lepper został
premierem, po czym upadł i się powiesił?

Ewa
Ikselka
2011-10-11 18:17:29 UTC
Post by medea
Przejmujesz się facetem, dzięki któremu ktoś taki jak Lepper został
premierem, po czym upadł i się powiesił?
Co Ty masz do Leppera? - jeden z najszybciej uczących się (=podciągających)
ludzi, jakich do tej pory poznałam.
--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile
Barbara Fedyszak-Radziejowska
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 18:47:45 UTC
Post by medea
Post by Nowy lepszy tren R
Jestem debilem, twierdzi Tymochowicz.
Przejmujesz się facetem, dzięki któremu ktoś taki jak Lepper został
premierem, po czym upadł i się powiesił?
Nie. Przejmuje się tym, że Polacy wolą dopieprzać się do Kaczyńskiego niż
zwracać uwagę na to, że wicemarszałkiem sejmu będzie ktoś, kogo jedyną
rekomendacją na to stanowisko jest odcięcie sobie fiuta.
Przejmuję się faktem, że znam mnóstwo takich osób, które plują na elektorat
PIS nazywając go moherowym a jednocześnie chłoną jak gąbka słodkie słowa o
miłości i nie dzieleniu Polaków - bo wśród tych osób musze żyć i pracować.
Przejmuje się wreszcie tym, że część ludzi nie daje prawa do chwili
słabości i ludzkich uczuć komuś takiemu jak Kaczyński. To mnie wręcz
przeraża.
Przejmuję się tym, że to ciśnienie, które jest w części narodu - a żeby
wiedzieć, że jest, trzeba trochę poobracać się w "moherowych kręgach" - że
to ciśnienie doprowadzi do tragedii. Przejmuję się wreszcie tym, że widzę
nieświadomych sprawców tego ciśnienia - którzy mając się za wzory
tolerancji dokonują werbalnego mordu na myślących inaczej.

Mam dobrego kolegę, który spytał mnie na kogo głosowałem. Kiedy mu
odpowiedziałem: "na PIS" - przez długi czas nie mógł uwierzyć. Pierwsze
jego pytanie brzmiało: "No dobra, daj spokój - na PO czy na Palikota?", a
potem pytał się tak przez kilka minut wymiennie ze śmiechem, że sobie z
niego jaja robię. Nie chciał mi uwierzyć.
Drugi - z Krakowa - dzwonił do mnie i mówił, żebym zabierał sobie Lecha.

Więc ja nie mogę tego pojąć w zasadzie, tak przyznam się. Nie mogę. Nie
mieści się to w mojej głowie.

Nie dość im, że wygrali raz. Nie dość, że to głównie konkurent został
przetrzebiony fizycznie w katastrofie smoleńskiej. Nie dość, że wygrali
kolejny raz. Przy czym zabito jednego członka tej moherowej partii, a przed
kancelarią premiera podpalił się człowiek.

Tak jakby rzeczywiście chcieli dorżnąć watahy.
Świadomość takiego podejścia jest po prostu przejmująca i przerażająca.

I wiem, że kiedyś to wahadło wahnie się w drugą stronę. A to z jaką siłą
uderzy, będzie zależało od tego, z jakiej pozycji wystartuje.
Ikselka
2011-10-11 18:51:06 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Post by medea
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Świetne. Podpisuję się pod tym tekstem.
medea
2011-10-11 19:40:28 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Post by medea
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Nie czuję się na siłach, żeby roztrząsać poszczególne elementy tego, co
napisałeś, bo nie czuję aż takiej sympatii do żadnej ze stron ani żadnej
aż tak nie wierzę. Polityka nie jest dla idealistów i mięczaków.
I nie jest chyba warta takich (Twoich) emocji.

Ewa
olo
2011-10-11 14:19:47 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Post by olo
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Zostawiam w stanie nienaruszonym ze względu na takie tam rozważania o
skórkach i wyprawkach ;)

pzdr
olo
Nowy lepszy tren R
No, ja też zaniecham memłając w uściech coś o perłach i wieprzach. ;)
olo
2011-10-11 15:40:54 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Post by olo
Post by Nowy lepszy tren R
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Ale czego zaniechałeś, uderzenia patelnią w łeb? Przecież wydawałeś się być
gotowy do wiedzenia dyskursu ;(

pzdr
olo
Nowy lepszy tren R
Bez patelni nie ma dyskursu :(
Qrczak
2011-10-11 09:01:21 UTC
Post by Hanka
Post by Qrczak
Post by Hanka
[...]
Koryta różnistą miewają zawartość.

Qra
Lebowski
2011-10-11 09:18:11 UTC
Post by Hanka
Post by Qrczak
Post by Hanka
[...]
To raczej nie jest tak, ze koryto jednym sie materializuje, a innym nie.
On jest zawsze, niewzruszone, tylko droga dostepu nieco sie zmienia.
Imo szkoda czasu na wybory czy dywagacje pseudopolityczne poniewaz
jedynie co przynosza, to dekoncentracje ekonomiczna.
W swoim mlodym zyciu najwiecej zarobilem za Kwacha.
Zlecenia tak mi sie posypaly, ze po pol roku lewego zwolnienia
lekarskiego muialem rzucic prace, bo glupio bylo dalej na nim siedziec,
a nie mailem kiedy ich realizowac.
Potem zlecen bylo mniej, bo natyralem sie juz i nie chcialo mi sie
wiecej. Dzis po tych kilkunastu latach demokracji wiem jedno - szkoda
czasu na polityke, bo tak naprawde to nic ona nie zmienia.
medea
2011-10-11 18:16:45 UTC
ze po pol roku lewego zwolnienia lekarskiego muialem rzucic prace
Ciekawe cóż jeszcze obrzydliwego nam ze swego życia wyjawisz.

Ewa
zażółcony
2011-10-11 09:19:36 UTC
Jednak w przypadku JK nie o koryto chodzi, ...
Jednak w przypadku JK chodzi o to, że jest podział funkcji,
są inni, co mają podpięcie do koryta:
http://www.grzegorzbierecki.pl/
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 09:29:18 UTC
Post by zażółcony
Jednak w przypadku JK nie o koryto chodzi, ...
Jednak w przypadku JK chodzi o to, że jest podział funkcji,
http://www.grzegorzbierecki.pl/
Z jednej strony Bierecki i polski kapitał, z drugiej Bielecki. I cała sfora
innych cmentarnych biznesmenów oraz zagramanicznych central bankowych.

W kwestii obiecanek - co się PO udało zrealizować podczas 4 lat kadencji?
Przypomnę 10 zobowiązań:

1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki,zwiększymy emerytury i renty
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ
5. Uprościmy podatki ? wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną,
zlikwidujemy ponad 200 opłat urzędowych
6. Przyspieszymy budowę stadionów na Euro 2012
7. Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować
w Polsce
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.

Ufam, że głosując, dokonałeś jakiegoś bilansu.
Przemysław Dębski
2011-10-11 10:09:20 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Post by zażółcony
[...]
Nie bądź taki okrutny, wszak zrealizowali wiele rzeczy których nie
obiecywali:
1. Przekierowali część składek z OFE do ZUS na spłatę obecnych zobowiązań.
2. Przejęli pieniążki z funduszu rezerwy demograficznej na spłatę obecnych
zobowiązań.
3. Wprowadzili opłaty dla ciężarówek poruszających się po drogach krajowych.
4. Zwiększyli liczbę fotoradarów.
5. Wprowadzili ustawę utrudniającą dostęp do informacji publicznych.
6. Zwiększyli liczbę urzędników.

Są też rzeczy których nie obiecywali ale próbowali zrobić lecz się nie
udało - ufam że w tej kadencji się uda:
1. Wprowadzenie indeksu internetowych stron zakazanych.
2. Ukaranie winnych zjedzenia dorsza za 3,50 opłaconego z publicznych
pieniędzy.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.
zażółcony
2011-10-11 10:27:53 UTC
Post by Przemysław Dębski
Post by Nowy lepszy tren R
Ufam, że głosując, dokonałeś jakiegoś bilansu.
Bilans polegał na subiektywnym porównywaniu do poprzedników.
Post by Przemysław Dębski
Nie bądź taki okrutny, wszak zrealizowali wiele rzeczy których nie
1. Przekierowali część składek z OFE do ZUS na spłatę obecnych zobowiązań.
... czyli uprościli/wyciągnęli na jaw rzeczywisty przepływ pieniędzy,
które i tak wcześniej lądowały w kasie państwowej, za sprawą
obowiązkowego inwestowania przez OFE w tejże - tyle, że teraz
nie muszę już w końcu, na dzień dobry, płacić CIĘŻKIEJ PROWIZJI
od mojej LOKATY. Ten system z OFE w poprzednim kształcie to był
majstersztyk dymania obywatela i przewalania pieniędzy
w te i we wte.
Post by Przemysław Dębski
2. Przejęli pieniążki z funduszu rezerwy demograficznej na spłatę
obecnych zobowiązań.
Nie znam się.
Post by Przemysław Dębski
3. Wprowadzili opłaty dla ciężarówek poruszających się po drogach krajowych.
Nie znam sie.
Post by Przemysław Dębski
4. Zwiększyli liczbę fotoradarów.
Nie analizowałem. Mnie nie boli.
Post by Przemysław Dębski
5. Wprowadzili ustawę utrudniającą dostęp do informacji publicznych.
Dziwne. Z mojego punktu widzenia dostęp do co najmniej kilku informacji się
uprościł, np. mogę sobie obejrzeć w necie, czy moja hipoteka jest obciążona,
nie muszę z tym latać do pośredników czy sądu. Kilka innych tego typu
spraw próbowali pchnąć, ale wychodziło różnie. Rejestracje przez neta,
e-sądy, e-głosowanie i co tam jeszcze. Ale ufam, że będzie szło naprzód.
Post by Przemysław Dębski
6. Zwiększyli liczbę urzędników.
Sami się zwiększyli - w reakcji/ruchach wyprzedzających.
Ciekaw jestem, jakby zbadać na kogo głosowali Ci urzędnicy - szczególnie
Ci, których posady były zagrożone, ale dzięki lokalnym układzikom i
'polskiemu sprytowi' wykonali eleganckie roszady - ze starych stołków
na nowe.
Mnie nie boli.
Przemysław Dębski
2011-10-11 11:22:18 UTC
Post by zażółcony
Post by Przemysław Dębski
Post by Nowy lepszy tren R
Ufam, że głosując, dokonałeś jakiegoś bilansu.
Bilans polegał na subiektywnym porównywaniu do poprzedników.
A to Trener pytał, nie ja. Mnie nie boli :P
Post by zażółcony
Post by Przemysław Dębski
[...]
Tyle, że do czasu tej zmiany to OFE odpowiadało przed Tobą za wpłacone przez
Ciebie składki, na jasnych zasadach. W razie czego wiesz kogo, jak i o ile
po sądach ścigać. Teraz ? Teraz za Twoje składki przed tobą odpowiada ten
kto ustala reguły - czyli państwo. Oznacza to, że w dowolnej chwili w
zalezności od potrzeb reguły mogą zostać zmienione i gdy przyjdzie czas,
zamiast emerytury na starość możesz od państwa dostać uprawnienie do
darmowych przejazdów komunikacją miejską zamiast biletów NBP ;)
Post by Przemysław Dębski
[...]
Ta ustawa dotyczy informacji "wyższego kalibru". Coś w stylu, wysyłamy 100
000 żołnieży do Kambodży, ale po co na co i dlaczego to nie powiemy gdyż
uderzyło bo to w nasze międzynarodowe interesy. To w skrócie i obrazowo
umożliwia najnowsza ustawa.
Post by zażółcony
Post by Przemysław Dębski
[...]
Weź mnie nie wkurzaj ;) Jak było to korzystne z punktu widzenia wizerunku,
to w 2 tygodnie rozpierdolili biznes z dopalaczami mając w dupie prawo. A tu
nagle sprytni i podstępni urzędnicy dali skuteczny opór bardzo zdecydowanemu
na redukcję etatów rządowi ;)
Post by zażółcony
Post by Przemysław Dębski
[...]
A co ma tu boleć jak się nie udało wprowadzić ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.
Nowy lepszy tren R
To teraz mają kolejne 4 lata na jeszcze głębsze reformy.
Qrczak
2011-10-11 11:53:30 UTC
Lata zaborów jakoś przeżyliśmy.

Qra
Przemysław Dębski
2011-10-11 12:00:27 UTC
Post by Qrczak
Dnia 2011-10-11 13:26, niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i
pędzel
Post by Przemysław Dębski
[...]
To były czasy ... sam pamiętam jak mi ruskie jedynego świniaka zabrały.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.
Lebowski
2011-10-11 12:03:19 UTC
Co za niefortunna pomylka.
Ikselka
2011-10-11 18:03:23 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Post by Przemysław Dębski
[...]
To moze patriotyzm bedzie znowu w cenie?
:->
Ikselka
2011-10-11 18:02:01 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Post by Przemysław Dębski
Post by Nowy lepszy tren R
Post by zażółcony
[...]
Aż do samych korzeni! //wycyckać
Iwon(K)a
2011-10-11 10:55:14 UTC
Post by Hanka
Post by Qrczak
Post by Hanka
[...]
ten czlowiek nie ma innego celu w zyciu, poza byciem przy wladzy. Nie ma
rodziny, nie ma planow inych niz bycie orezesem, brat mu zginal, mama jest
chora. Nie umie zyc we wspolczesnym swiecie. To jest jedyny jego sposob na
zycie. Jedyny zawod. Robia za niego, usluguja mu, gdyby byl nikim- co on by
zrobil sam? obawiam sie, ze niewiele.

i.
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 07:53:58 UTC
Post by Hanka
[...]
Niesamowite jest to, że wszystkie platfusy i inne znakomitości świata
politycznego, gdzie tylko mogą przypierdalają się do jednej osoby.
Nie jesteś ciekawa Haniu słowności w kontekście obniżki podatków, albo
redukcji administracji? Czemu to Twoja ciekawość jest aż tak wybiórcza? Tak
Cię dotyka czyjaś obecność w polityce? Bo akurat JK nie jest z Twojej
bajki?

Poza tym powtarzasz słowa "Jak przegramy w 2011, odejdę z polityki" czego
nigdy JK nie powiedział, a na pewno ja nie słyszałem. Powiedział natomiast:
"Jeżeli w 2011 roku wyborów nie wygramy, to ja pozostawię miejsce innym,
pewnie młodszym, oni dalej będą to prowadzili"

Różnica między tymi dwoma zdaniami wygląda jak przysłowiowa różnica między
krzesłem, a krzesłem elektrycznym.

Nie jestem ciekaw Twojego tłumaczenia.
Qrczak
2011-10-11 08:00:33 UTC
Post by Hanka
[...]
Zaraz zaraz, Do innych też się... Tyle że to aż tak Ci po oczach nie świeci.
Post by Nowy lepszy tren R
Poza tym powtarzasz słowa "Jak przegramy w 2011, odejdę z polityki" czego
nigdy JK nie powiedział, a na pewno ja nie słyszałem.
Aż tak szeroko zakrojony prowadzisz nasłuch?
Post by Nowy lepszy tren R
"Jeżeli w 2011 roku wyborów nie wygramy, to ja pozostawię miejsce innym,
pewnie młodszym, oni dalej będą to prowadzili"
W sumie to wygrali. Znaleźli się przecież na drugim, medalowym miejscu.
Wie, co robi. Nie powinien oddawać więc berła młodszym.

Qra
olo
2011-10-11 08:08:20 UTC
Użytkownik "Qrczak"
Post by Qrczak
W sumie to wygrali. Znaleźli się przecież na drugim, medalowym miejscu.
Wie, co robi. Nie powinien oddawać więc berła młodszym.
No i nie musi się uczyć nowych cytatów z Piłsudzkiego.

pzdr
olo
michał
2011-10-11 16:57:28 UTC
Post by olo
Użytkownik "Qrczak"
Post by Qrczak
W sumie to wygrali. Znaleźli się przecież na drugim, medalowym
miejscu. Wie, co robi. Nie powinien oddawać więc berła młodszym.
No i nie musi się uczyć nowych cytatów z Piłsudzkiego.
Hehe! :)
michał
Qrczak
2011-10-11 17:49:34 UTC
Post by michał
Post by olo
Użytkownik "Qrczak"
Post by Qrczak
W sumie to wygrali. Znaleźli się przecież na drugim, medalowym
miejscu. Wie, co robi. Nie powinien oddawać więc berła młodszym.
No i nie musi się uczyć nowych cytatów z Piłsudzkiego.
Hehe! :)
A to cytat z czego?

Qra
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Tlen jest ważniejszy.
Hanka
2011-10-11 08:47:34 UTC
Dnia 2011-10-11 09:53, niebo Nowy lepszy tren R wylaz o do ludzi i
Niesamowite jest to, że wszystkie platfusy i inne znakomitości wiata
politycznego, gdzie tylko mogą przypierdalają się do jednej osoby.
Zaraz zaraz, Do innych też się ...
I inni tez sie...
Tyle że to a tak Ci po oczach nie świeci.
Oslepia, bo baba rzekla.
Musi z zono sie potargal o polityke i teraz wszystkie
kobiety majace inne zdanie niz on, sa be.
No ale, niekturzy panowie jusz tak majom.
medea
2011-10-11 18:18:03 UTC
Musi z zono sie potargal o polityke i teraz wszystkie kobiety majace
inne zdanie niz on, sa be. No ale, niekturzy panowie jusz tak majom.
I to jest lepsze od patelni, powiadasz. Hm...

Ewa
Hanka
2011-10-11 19:02:27 UTC
Post by medea
Musi z zono sie potargal o polityke i teraz wszystkie kobiety majace
inne zdanie niz on, sa be. No ale, niekturzy panowie jusz tak majom.
I to jest lepsze od patelni, powiadasz. Hm...
Ja tylko sobie przypuszczam.

Natomiast reakcja Trenera na - przeciez inne - moje slowa,
ta z patelnia, pokazuje, ze cos jest na rzeczy.
TAK nie reaguje facet, ktory w swiecie kobiet funkcjonuje
swobodnie, obojetne czy ma z nimi do czynienia w realu,
czy w wirtulandii.
Hanka
2011-10-11 19:12:57 UTC
Post by Hanka
Post by medea
[...]
Pomijam fakt, ze merytorycznosc Trenera, w stosunku
do mnie, w tym watku jest mniejsza od zera.
Post by Hanka
Nie jestem ciekaw Twojego tłumaczenia.
Nie dość, że ciekawska, to jeszcze plotkara.
Powielasz kłamstwa i tyle.
Masz tak jak Czeszejko-Sochacka. Gęba pełna frazesów, a jak
przychodzi co do czego, sru gwoździem po lakierze.
Tylko się nie posikaj :)
Piękny striptease. Choć cycki już nie te.
Weź żesz se zrób kawę czy herbatę, pierdolnij się w łeb patelnią i może
będziemy mogli pogadać.
Od dawna juz nie nadstawiam drugiego policzka
- zazwyczaj po prostu co najmniej oddaje ten otrzymany.
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 08:49:50 UTC
Post by Hanka
[...]
Możliwe. Ale nie chce mi się w to wierzyć :)
Post by Qrczak
Post by Nowy lepszy tren R
Poza tym powtarzasz słowa "Jak przegramy w 2011, odejdę z polityki" czego
nigdy JK nie powiedział, a na pewno ja nie słyszałem.
Aż tak szeroko zakrojony prowadzisz nasłuch?
Dość szeroki. wpolityce.pl, twitter, WSI24, dziennik.pl, onet.pl, S24, FB,
rp.pl. rebelya.pl, od czasu do czasu gazeta.pl, naszdziennik.pl,
niezalezna.pl i pudelek plus czasami radio i czasami tv. No i prasa.
U teściowej "Na żywo", "Gala" i chyba"Show". A w niedzielę wyborczą, żona
przyniosła z marketu za darmo rozdawaną "Politykę". Oczywiście, całkowicie
nieagitacyjnie rozdawaną.
Jeszcze pewien zestaw gazetek dla dzieci i to by było na tyle.
Nie tyle, że nie powinno. Tyle, że komu?
Qrczak
2011-10-11 09:04:08 UTC
Post by Hanka
[...]
Podobno nie ma niewierzących. Są tylko tacy, co się jeszcze nie
dowiedzieli, w co wierzą.
Post by Nowy lepszy tren R
Post by Qrczak
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Mnie raczej chodziło o słuchawkę prysznicową w Jarkowej łazience.
Post by Nowy lepszy tren R
A Ty nie chciałbyś?

Qra, wiecznie młoda
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 09:08:50 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Post by Qrczak
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Tam jeszcze media nie dotarły. Ale to tylko kwestia czasu.
Post by Qrczak
Chciałbym a boję się.
Hanka
2011-10-11 08:27:37 UTC
Post by Hanka
[...]
Twoja Pelagia nie w humorze dzisiaj byla?

A poza tym:
Nie zamierzam sie przed nikim tlumaczyc z CYTATOW.
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 08:44:32 UTC
Post by Hanka
[...]
Z powtarzania kłamstwa nie trzeba się tłumaczyć, przyjąłem do wiadomości.
"ciekawam słowności tego pana".
Nie dość, że ciekawska, to jeszcze plotkara. Fe.
Hanka
2011-10-11 08:49:17 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Z powtarzania kłamstwa nie trzeba się tłumaczyć, przyjąłem do wiadomości.
"ciekawam słowności tego pana".
Nie dość, że ciekawska, to jeszcze plotkara. Fe.
Alez Cie boli czyjas daznosc do konkretow.

Powiedzial, ze zostawi to mlodszym?
Powiedzial.
No to - jestem ciekawa slownosci tego pana.
Hanka
2011-10-11 08:53:33 UTC
Post by Hanka
Powiedzial, ze zostawi to mlodszym?
No dobra, masz dokladnie, bo sie zaraz znowu
przyp.

Ano jestem.
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 09:03:58 UTC
Post by Hanka
No to - jestem ciekawa slownosci tego pana.
Ano jestem.
To nie oznacza "odejdę z polityki" jak byłaś łaskawie zacytowac na samym
początku posta: ""Kaczyński: Jak przegramy w 2011, odejdę z polityki."

Powielasz kłamstwa i tyle.
Nawiasem mówiąc - kopanie leżącego mieści się w granicach kobiecej
wrażliwości? Masz tak jak Czeszejko-Sochacka. Gęba pełna frazesów, a jak
przychodzi co do czego, sru gwoździem po lakierze.
Hanka
2011-10-11 09:29:57 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Gęba pełna frazesów, a jak
przychodzi co do czego, sru gwoździem po lakierze.
Ty tak zawsze?
Sadzisz wszystkich podlug siebie?
Lebowski
2011-10-11 09:42:06 UTC
Post by Hanka
Post by Nowy lepszy tren R
Gęba pełna frazesów, a jak
przychodzi co do czego, sru gwoździem po lakierze.
Ty tak zawsze?
Sadzisz wszystkich podlug siebie?
hehe, no cos ty, to i tak sie hamuje.
Ostatnio jak dostal szajby, to grozil Vilar skrajnym kurewstwem! :))
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 10:06:24 UTC
Post by Hanka
Post by Nowy lepszy tren R
Gęba pełna frazesów, a jak
przychodzi co do czego, sru gwoździem po lakierze.
Ty tak zawsze?
Sadzisz wszystkich podlug siebie?
Ja tak zawsze, jeśli ma Ci być z tym lepiej.
http://bit.ly/n05k3d
michał
2011-10-11 17:03:57 UTC
Post by Hanka
[...]
Może niech powie, że leży, to zabiorą te glany?...
michał
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 09:00:03 UTC
Post by Hanka
Post by Nowy lepszy tren R
[...]
Nie boli mnie dążenie do konkretów. Zniesmacza mnie Twoje wybiórcze
ukierunkowanie strumienia świadomości.
Hanka
2011-10-11 09:26:41 UTC
Post by Nowy lepszy tren R
Post by Hanka
[...]
ukierunkowanie strumienia wiadomości.
Bo powinnam rownoczesnie opierdolic PO
za wysokie podatki i przerost administracji?

Zrobie to wtedy, gdy PiS bedzie decydentem
co do powyzszych i pokaze, iz mozna taniej
i z mniejszym aparatem wykonawczym.
Hanka
2011-10-11 09:43:47 UTC
Post by Hanka
Post by Nowy lepszy tren R
Post by Hanka
[...]
Bo jak do tej pory, to nie JA mam gebe pelna frazesow,
tylko PiS wraz z jego, hmm, Napoleonem.
Nowy lepszy tren R
Tylko się nie posikaj :)
Hanka
2011-10-11 10:10:53 UTC
Dnia 11-pa dziernik-11  w ramce
Post by Hanka
Post by Hanka
Post by Hanka
Alez Cie boli czyjas daznosc do konkretow.
Powiedzial, ze zostawi to mlodszym?
Powiedzial.
No to - jestem ciekawa slownosci tego pana.
Nie boli mnie d enie do konkret w. Zniesmacza mnie Twoje wybi rcze
ukierunkowanie strumienia wiadomo ci.
[...]
Tylko si nie posikaj :)
No fakt, komentarze miewasz na poziomie towarzystwa,
ktorego tak, nomen omen zaparcie, bronisz.
Nowy lepszy tren R
Więc czego bronię, Twoim zdaniem?
Nowy lepszy tren R
Zrób to koniecznie. A na razie bezpardonowo opierdalaj opozycję.
Hanka
2011-10-11 10:15:03 UTC
Post by Hanka
Post by Nowy lepszy tren R
Post by Hanka
[...]
Opierdalam kazdego, kto na to zasluzyl.
A PiS zasluzyl jak najbardziej.
Gdyby ich namietne pieprzenie i dziamgolenie
zamiast dzialania, podobanlo sie wyborcom,
w niedziele PiS mialby 70% na czysto.

Wiec, daruj sobie Wasc, swoje pierdoly, co?
Nowy lepszy tren R
Hanka
2011-10-11 10:25:49 UTC
Post by Hanka
Post by Hanka
[...]
Zr b to koniecznie. A na razie bezpardonowo opierdalaj opozycj .
Pi kny striptease. Cho cycki ju nie te.
No bo opadly na widok Twoich bzdur.
Nowy lepszy tren R
I niech tak zostanie :)
Przemysław Dębski
2011-10-11 10:27:05 UTC
Post by Hanka
Gdyby ich namietne pieprzenie i dziamgolenie
zamiast dzialania, podobanlo sie wyborcom,
w niedziele PiS mialby 70% na czysto.
Fakt, że pieprzenie i dziamgolenie zamiast działania przez PO podoba się
wyborcom bardziej ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.
Hanka
2011-10-11 10:39:40 UTC
Post by Hanka
Gdyby ich namietne pieprzenie i dziamgolenie
zamiast dzialania, podobanlo sie wyborcom,
w niedziele PiS mialby 70% na czysto.
Fakt, e pieprzenie i dziamgolenie zamiast dzia ania przez PO podoba si
wyborcom bardziej ;)
Na post po zb ju zaprosi
P.D.
Zeby bylo smieszniej, to i jednych, i drugich,
mam w glebokim.

Chce panstwa prawego i o realnych podatkach.
Jak do tej pory, od roku 1989, nikt mi tego nie
zapewnia - i zeby nie bylo, sama probowalam
dzialac w temacie, lecz jako bezpartyjna to
"se moglam".

Faktem jest, ze - jak Lebowski - najwyzsze
obroty w firmie, i najwieksza ilosc zlecen,
mialam za czasow Kwasniewskiego.
Pytanie, skad byly na to pieniadze (spora
ilosc zlecen byla "panstwowa", a nie od
inwestorow prywatnych) i czy przypadkiem
obecnie nie placimy odsetek za tamte
kwitnace money.

Ale to juz temat na nieco inny dzionek.
Qrczak
2011-10-11 10:41:36 UTC
Post by Przemysław Dębski
Post by Hanka
[...]
Przecież w sumie to wszyscy pieprzą i dziamgolą. Zwłaszcza tutaj.

Qra
i tym optymistycznym akcentem...
Hanka
2011-10-11 10:51:44 UTC
Post by Qrczak
Przecież w sumie to wszyscy pieprzą i dziamgolą. Zwłaszcza tutaj.
Yes, yes, yes !!!
zażółcony
2011-10-11 10:46:27 UTC
Post by Przemysław Dębski
Post by Hanka
[...]
Dziamgolenie, dziamgolenie ...
Z ciekawości zajrzałem sobie do 'Uważam Rze...".
Proszę - jest poważa osoba, to zerkniemy. Pani prof. Zyta Gilowska,
członek RPP.
Czytam, czytam. Marudzi, że PO spieprzyła to i tamto - no dobra. Zna
się, ma na pewno sporo racji. Jak każdy specjalista, który obserwuje
dowolnego polityka.
No ale wchodzi w temat autostrad ... No i tym razem zaczyna się już
naprawdę pier...nie. Że też źle, bo za drogo.

A Ty się zdecyduj, za co w końcu chcesz PO krytykować - czy za
dziamgolenie, czy może jednak za to, że zrobili dużo, ale drogo.

Wracając do profesor.
W następnej kolejności przeszła do stosunków międzynarodowych
i o kryzysie UE. Ze UE brakuje wartości zespalających (włącza
mi się lampka ostrzegawcza). I już za chwilę, że oczywiście
chodzi o te niesamowite wartości, które zbudowały cywilizację
łacińską, czyli chrystusową. Rzym, wielkie wartości etyczne, znakomita
nauka, wielkie podboje, kolonializm ... a w środku klaskający
Chrystus...

Ciasnota i organiczna hipokryzja myślenia katolików mnie poraża.
Wyłączyłem panią profesor (zamknąłem gazetę).

Wolę pooglądać VIA Sat History. Np. o tym, jak odkrywano
hieroglify. Zgadnij, kto chciał zablokować badania Champoliona ?
Nie jego konkurent - Young - ale ... jakiś kleryk. Bo odczytanie
hieroglifów zaburzało monopol kościoła na wyznaczanie wieku
wszechświata. Wszakże hieroglify mogły (jeszcze ich nie
odczytano, ale jużkler widział w nich zagrożenie) mieć swoją
wersję.

Albo o tym, jak w czasie koszmarnej (łacińskiej ?) II WŚ
nadużywający alkocholu Churchill dwoił się i troił, żeby
uzyskać pomoc od Roosvelta - ale bardzo długo nie chciał
porzucić wizji kolonialnego imperium brytyjskiego (Roosvelt
rozgrywał sprawę bardzo chłodno i m.in. stawiał warunek,
by Wielka Brytania odczepiła się od Indii).
Przemysław Dębski
2011-10-11 11:54:49 UTC
Post by zażółcony
Post by Przemysław Dębski
Post by Hanka
[...]
Całe szczęście, że nie jestem zwolennikiem PiS-u, ani profesor Zyty więc nie
muszę stawać w obronie ;)
Post by zażółcony
A Ty się zdecyduj, za co w końcu chcesz PO krytykować - czy za
dziamgolenie, czy może jednak za to, że zrobili dużo, ale drogo.
Najbardziej krytykuję PO za stopniowe, małymi kroczkami ograniczanie swobód
obywatelskich. Za wszystko inne w drugiej kolejności, ponieważ to "wszystko
inne" nie wyróżnia PO spośród pozostałych ugrupowań.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.
Qrczak
2011-10-11 09:05:54 UTC
Post by Hanka
Post by Nowy lepszy tren R
Dnia 11-październik-11 w ramce
Nie jestem ciekaw Twojego tłumaczenia.
Twoja Pelagia nie w humorze dzisiaj byla?
Moja kruca też.
To się potargajmy.

Qra
michał
2011-10-11 16:52:41 UTC
Post by Hanka
[...]
Mój zięć ku mojemu zaskoczeniu przejrzał na oczy i zamiast głosować jak
zwykle na PiS, założył nową partię.
A Ty, Nowy lepszy - tylko Stary takisam?
michał
Nowy lepszy tren R
No to wreszcie masz zięcia, pogratulować!
Ikselka
Iwon(K)a
2011-10-11 10:44:38 UTC
Post by Hanka
[...]
"Wierzę, że w końcu przyjdzie dzień zwycięstwa. Nie odejdę ze stanowiska,
chyba, że partia zdecyduje inaczej - takimi słowami prezes PiS Jarosław
Kaczyński rozwiał spekulacje na temat swojej rezygnacji ze stanowiska
prezesa partii.

Kaczyński odniósł się w ten sposób do swoich słów z 2008 roku, w których
powiedział, że jeśli PiS przegra wybory parlamentarne w 2011 roku, to on
zrezygnuje ze stanowiska. - Przez ten czas sytuacja się zmieniła. Wpływ na
tę decyzję (o pozostaniu na stanowisku) w niemałej mierze miała katastrofa
smoleńska. To ja mogę poprowadzić PiS do zwycięstwa, wyborcy widząc mnie
wołają "Jarosław zbaw Polskę" - wyjaśnił. "

http://wybory.wp.pl/title,Jaroslaw-Kaczynski-zdecydowal-czy-zostaje-na-stanowisku,wid,13883742,wiadomosc.html?ticaid=1d2e4&_ticrsn=3
Hanka
2011-10-11 11:02:33 UTC
"To ja mogę poprowadzić PiS do zwycięstwa, wyborcy widząc mnie
wołają "Jarosław zbaw Polskę" - wyjaśnił. "
Noo, patrzac na procentowy zjazd poparcia
dla PiS, to raczej wyborcy moga go co najwyzej
w sygnet cmoknac.
olo
2011-10-11 13:11:29 UTC
Użytkownik "Hanka"
Post by Hanka
Ciekawam slownosci tego pana.
Mówisz masz, czyżby JK czytał psp?
[...]
Mnie witają okrzykami "Jarosław, Polskę zbaw", można to oczywiście różnie
oceniać, ale to jest fakt i z całą pewnością nie ma sensu tego marnować.
Nieustannie chciano, żeby odszedł Orban, on nie odszedł i przyszedł dzień
zwycięstwa. Ponieważ ja wierzę, że przyjdzie dzień zwycięstwa, wobec tego
też nie odejdę - zapowiedział Jarosław Kaczyński
[...]

pzdr
olo
Więcej
http://wyborcza.pl/1,75478,10450005,Kaczynski__Witaja_mnie_okrzykami__Jaroslaw__Polske.html#ixzz1aTiOJesz
Hanka
2011-10-11 13:23:27 UTC
Post by olo
[...]
Ponieważ ja wierzę, że przyjdzie dzień zwycięstwa, wobec tego
też nie odejdę - zapowiedział Jarosław Kaczyński
[...]
Podobno w cos trzeba wierzyc zeby nie zwariowac.

Niech sobie wierzy.
Zwariowanego Kaczynskiego wolalabym nie ogladac.
olo
2011-10-11 13:33:54 UTC
Użytkownik "Hanka"
Post by Hanka
Post by olo
[...]
[...]
Problem tkwi w definicji zwycięstwa JK.
On używa tej Piłsudzkiego:
" Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na
laurach -
to klęska."
Więc tak naprawdę to tylko raz poniósł klęskę a przed nią i po same pasma
zwycięstw.

pzdr
olo
Nowy lepszy tren R
2011-10-11 13:55:13 UTC
Post by olo
Użytkownik "Hanka"
Post by Hanka
[...]
"Przed nami cztery lata, przez które PiS będzie niszczył i dzielił Polskę.
Znów nie udało się odsunąć ich od władzy."