SZOK
Trybun
2024-01-13 08:26:01 UTC
Widzieliście scenę starcia jakiejś posłanki z posłem Braunem w sejmie?
Otóż wczoraj usłyszałem że owa posłanka złożyła doniesienie do
prokuratury że została przez posła pobita, szczena mi opadła.. Baba
doskoczyła do niego i próbowała kopać po nogach, co zresztą widzieli
wszyscy ale to ona przedstawia się jako ofiara zajścia.. Ciekawe co na
to prokurator,  czy powiesi p Brauna za to?? Teraz do rzeczy i na temat
- jak myślicie o takiej chamskiej bezczelności, co ludziom każe się tak
zachowywać? No i wyborcy, co im każe głosować na takie ludzkie kreatury,
bo trudno uwierzyć że to odosobniony jednorazowy wybryk p posłanki?
Trybun
2024-01-16 08:27:52 UTC
Post by Trybun
[...]
Oczywiście, że POtuszczeńcy ogłoszą jego winę. Z różnych względów
(politycznych), ale przede wszystkim dlatego, że mogą.
Co do Brauna - jego czyn był tyleż głupi, co po linii żydowskiej. Przecież
gdyby żydzi co rusz nie robili tego typu prowokacji w świecie, nie
istniałoby pojęcie antysemityzmu, na którym jadą, szantażując nim cały
świat. I wg mnie ten czyn Brauna to kolejna z takich prowokacji. Dlatego go
potępiam, bo szkodzi Polsce i Polakom. Uważam oczywiście, że chanuka w
Sejmie RP to draństwo, z uwagi na wyróżniające jej obchodzenie przy
zaledwie 1700-osobowej liczności wyznawców wiary mojżeszowej w Polsce (vide
GUS). A wobec braku w Sejmie choćby akcentu świąt Polskiego
Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego liczącego grubo ponad 500 tysięcy
wiernych, huczne obchodzenie żydowskiej chanuki to już jest symbol
panoszenia się żydów w polskiej polityce i życiu.
--
XL wiosenna
Jeżeli czyn Brauna był głupi to jak nazwać zachowanie tej agresywnej i
inny temat.
Nemrod
2024-01-30 08:03:27 UTC
(...) Co do Brauna - jego czyn był tyleż głupi,
co po linii żydowskiej. (...)
Jak G. Braun będzie mieć kłopoty, to na pocieszenie
włączy se ten szlagier sezonu:

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę