Babskie kompleksy
Trybun
2023-08-15 05:55:55 UTC
Nie ma protestów gdy rzecz dotyczy np siły fizycznej, wzrostu, łysienia
itd. Te pojawiają się gdy rzecz zaczyna dotyczyć niższego względem
męskiej części populacji poziomu intelektu. Czyżby one uważały że to
akurat niższy intelekt czyni je w jakiś sposób gorszymi?
PD
2023-08-15 07:19:24 UTC
Post by Trybun
[...]
Jesteś idiotą, a jeśli się z tym nie zgadzasz to jesteś zakompleksionym
idiotą.

PD
Trybun
2023-08-15 11:56:25 UTC
Post by PD
Post by Trybun
[...]
Nie wiem skąd, z czego taka opinia, ani przeprowadzaczy testy naukowcy
ani ja nawet nie pomyśleliśmy aby postrzegać was jako, jak to napisałeś
- "idiotki".  Jak dla mnie idiotyczne to są te wszystkie testy na to co
różni człowieka jak np kolor skóry czy ten intelekt. Ale skoro już są to
można zastanowić się dlaczego akurat ocena poziomu intelektualnego i
wynikające z tego wnioski są dla żeńskiej strony ludzkości tak drażliwe.
PD
2023-08-19 20:30:24 UTC
Post by Trybun
Post by PD
Post by Trybun
[...]
Serio zastanawia cię dlaczego ludzie nie chcą być uważani za idiotów?
Myślę, że masz to w dupie - nie miałeś o czym do kogo napisać, to sobie
coś takiego wymyśliłeś jako pretekst do napisania na grupę.

PD
Trybun
2023-08-21 13:45:56 UTC
Post by PD
Post by Trybun
Post by PD
Post by Trybun
[...]
Mocno mnie zastanawia dlaczego tylko ogłoszenie niższego poziomu
intelektu wywołuje sprzeciwy, pozostałe braki pozostają bez odzewu,
czyli zainteresowani/wane akceptują je bez zastrzeżeń. I co ty znowu
wyjeżdżasz z tymi idiotami, masz z tym jakiś problem?
I w odróżnieniu od ciebie mnie interesują tematy tematy - psychologia i
okolice.
Kviat
2023-08-21 15:42:35 UTC
Post by Trybun
Mocno mnie zastanawia dlaczego tylko ogłoszenie niższego poziomu
intelektu wywołuje sprzeciwy,
Sprzeciwy wywołuje pierdolenie głupot przez mizoginicznych samców.
Ot i cała tajemnica, więc już nie musisz się nad tym zastanawiać.

Jesteś żywym dowodem na to, że to głupoty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Trybun
2023-08-22 10:57:19 UTC
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Nie odpowiedziałeś na to co mnie interesuje, czyli dlaczego tylko ocena
intelektu i końcowy wynik spotyka się z sprzeciwem, Piotrusiu.
Kviat
2023-08-22 11:32:49 UTC
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Oczywiście, że ci odpowiedziałem, ale jak zwykle nie zrozumiałeś.
Specjalnie dla ciebie powtórzę: ze sprzeciwem spotyka się pierdolenie
głupot.
ogłoszenie niższego poziomu intelektu kobiet wywołuje sprzeciwy, bo
ponieważ, jest to twierdzenie nieprawdziwe.
Czego jesteś żywym przykładem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Trybun
2023-08-23 11:02:24 UTC
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
O, czyżbyś wyewoluował z tępego powtarzania tez zasłyszanych od
naukowców czy propagandy? Naprawdę zarzucasz im kłam, ty? Ktoś mógłby
pomyśleć że stać cię na samodzielne myślenie i wyciąganie wniosków..
Kviat
2023-08-23 14:20:38 UTC
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
W przeciwieństwie do ciebie, który właśnie tępo powtarza tezę zasłyszaną
od tych wyjątkowych naukowców?

Bo rozumiesz, że to właśnie cała reszta innych naukowców twierdzi, że
jest inaczej?

https://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3%C5%BCnice_psychologiczne_mi%C4%99dzy_p%C5%82ciami
Post by Trybun
Naprawdę zarzucasz im kłam, ty?
Ja nie. Naukowcy.

Tępo powtarzasz pasującą do twojego mizoginicznego umysłu tezę i
całkowicie ignorujesz wyniki badań (_naukowców_), które tej tezie
przeczą. Dlaczego powołujesz się akurat na tych jednych naukowców, a
innych ignorujesz? Skąd wiesz, że akurat ci "twoi" naukowcy mają rację,
a nie ta cała reszta?

Zatrzymałeś się ewolucyjnie na tępym powtarzaniu tez zasłyszanych i
przestałeś myśleć samodzielnie i wyciągać wnioski.
Post by Trybun
Ktoś mógłby
pomyśleć że stać cię na samodzielne myślenie i wyciąganie wniosków..
Całe szczęście, że nikt nie myśli, że ciebie stać.

Dowiedziałeś się w końcu jaki Ziemia ma kształt, czy nadal nie wiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Trybun
2023-08-25 10:40:40 UTC
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Coś ci się pomyliło, nie interesuje mnie zdanie naukowców, interesuje
mnie reakcja pań na wyniki ich badań, do wszystkiego się przyznają tylko
jeżeli chodzi o intelekt to stawiają weto..
Post by Kviat
Post by Trybun
Naprawdę zarzucasz im kłam, ty?
Ja nie. Naukowcy.
Jak ty ich rozróżniasz, tych mądrych i tych głupich?
Post by Trybun
[...]
Nie zdajesz siebie sprawy że mądrość wyrażana oświadczeniem "wiem że nic
nie wiem" jest dużo bardziej prawdziwa, autentyczna id tej twojej -
"wiem jaki kształt ma ziemia". Bo albo w euforii wywołanej jakimś
rodzajem dopalacza (tresura zwana nauką?)   naprawdę wierzysz innym na
słowo, albo doskonale wiesz że poziom naszej wiedzy w tej kwestii jest
taki sam, a tylko się zwyczajnie zgrywasz na "wiedzącego".
PD
2023-08-25 15:29:05 UTC
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Dobra, dawaj te badania na które się powołujesz. Zakład, że nie podasz,
zaczniesz kręcić i jak zwykle pierdolić od rzeczy?

PD
Trybun
2023-08-30 07:42:39 UTC
Post by PD
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Co to znaczy - dawaj, oczekujesz że będę szukał ich w necie? Diagnoza
trafna - wszyscy co mnie znają wiedzą doskonale że w dyskusjach nigdy
korzystam z wiedzy znalezionej w necie.
Na dodatek założę się że nawet jakbym poszukał i przedstawił te wyniki
to kompletnie nic nie zmieni w twoim nastawieniu.
FEniks
2023-08-30 08:01:43 UTC
Post by Trybun
Na dodatek założę się że nawet jakbym poszukał i przedstawił te wyniki
to kompletnie nic nie zmieni w twoim nastawieniu.
Raczej w Twoim. Ponieważ fakty kompletnie do Ciebie nie przemawiają, z
tego co zauważyłam. Najważniejsze jest Twoje mniemanie na jakiś temat. I
tyle.

Ewa
Trybun
2023-09-03 05:43:59 UTC
Post by FEniks
Post by Trybun
[...]
"Jaki z tego Trybuna zły człowiek". Ale was bolą prawda i fakty.. Jakie
pole do dyskusji na grupie, ale przecie Ty i inni  nie chcecie
dyskutować o waszych słabych stronach.
O was tylko dobrze albo wcale?
PD
2023-08-30 11:01:39 UTC
Post by Trybun
Post by PD
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Dawaj znaczy dawaj ;)
A wracając do twojego pytania. Jak zapewne już zauważasz, reakcja pań
nie jest na wyniki badań - bo takich nie przedstawiasz. Reakcja jest na
twoje i tobie podobnych pierdolenie, że są jakieś wyniki, jakichś badań,
których nikt nigdy nie widział. Co ciekawsze, ty też ich nie widziałeś -
sam przecież twierdzisz powyżej, że nie będziesz ich szukał. Jak byś je
miał lub widział, to byś szukać nie musiał.

A mnie ciekawi twoja reakcja na wyniki badań naukowców, że powstałeś z
dupy słonia. Mogę się założyć, że metodą obronną będzie tu
bagatelizowanie tych wyników.
Post by Trybun
Na dodatek założę się że nawet jakbym poszukał i przedstawił te wyniki
to kompletnie nic nie zmieni w twoim nastawieniu.
W jakim nastawieniu? Pokażesz te badania, to się do nich odniosę (nie
gwarantuję w jaki sposób). Na razie odnoszę się do twojego pierdolenia z
należnym mu szacunkiem.

PD
Trybun
2023-09-03 05:45:03 UTC
Post by PD
Post by Trybun
Post by PD
Post by Trybun
[...]
Czyli "dawaj" dla ciebie to link pod którym znajdziesz to o co mi
chodzi? Nic takiego nie znam,  nie znam nawet wyników tych badań. W
całości odnoszę się do tego co widziałem w TV gdy była dyskusja o
różnicach między płciami, gdzie przytaczano i komentowano m.in wyniki
badań naukowych. Jak widzę nie widziałeś tego programu ale wcale co to
nie przeszkadza aby być na nie czy na tak, bo to samo w sobie i tak bez
znaczenia.
PD
2023-09-03 06:05:06 UTC
Post by Trybun
[...]
A zatem myliłeś się. To co napisałeś powyżej całkowicie zmienia moje
nastawienie. Na takie jakby bardzo wesołe.

PD
Trybun
To raczej ty musiałeś coś na opak zrozumieć a nie moja pomyłka.
PD
2023-09-09 10:48:45 UTC
Post by Trybun
Post by PD
Post by Trybun
[...]
Tworzysz "swoje" poglądy i argumentację ad hoc na potrzeby chwili w
dyskusji. A skoro tak, to nie dziwne że po paru dniach ich nie
pamiętasz. To nie tylko twoja ułomność.

PD
Trybun
2023-10-08 09:31:26 UTC
Post by PD
Post by Trybun
Post by PD
Post by Trybun
[...]
Co w tym złego że ktoś pod wpływem najnowszych wieści wprowadza poprawki
do wcześniejszych poglądów? tym bardziej że są to nadal te same poglądy..
No i niestety, traktowanie nowinek z internetu jako prawdę objawioną
nade wszystko to też nie tylko twoja specjalność. Na wszystko żądacie
potwierdzenia w internetowym linku.. i oczywiście treść jeszcze musi się
zgadzać z waszym poglądem.
Kviat
2023-08-31 11:07:48 UTC
Post by Trybun
Post by PD
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
To gdzie znalazłeś tę "wiedzę"?

Najpierw rzucasz jaką tezą wygrzebaną z internetowej bańki mizoginów, a
potem twierdzisz, że nie korzystasz z wiedzy znalezionej w internecie...
Zabawne :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Trybun
2023-09-03 05:46:01 UTC
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by PD
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
W TV. Choć w ostatnich czasach TV nie ma najlepszej opinii (i
słusznie)to jednak to medium nadal pozostaje czymś znacznie
wiarygodniejszym i poważniejszym niż internet.
Kviat
2023-09-03 20:38:01 UTC
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by PD
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
W TV.
No to z TV.
Dlaczego akurat tej TV uwierzyłeś?
Przecież sam pisałeś, że nie można wierzyć w to, co ktoś powie.
Post by Trybun
Choć w ostatnich czasach TV nie ma najlepszej opinii (i
słusznie)to jednak to medium nadal pozostaje czymś znacznie
wiarygodniejszym i poważniejszym niż internet.
Różnica polega na tym, że wiarygodność niektórych stacji TV jest zerowa,
a często wręcz ujemna. A jednak ty uwierzyłeś...
To trochę dziwne. Nawet jak na ciebie.

W internecie (w przeciwieństwie do TV...) możesz samodzielnie wyszukać
informacje wiarygodne, np. te o kształcie Ziemi. Albo takie, dzięki
którym dowiesz się czegoś o komputerach, i że to nie krasnoludki
przenoszą literki z mojego komputera do twojego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Trybun
2023-09-08 06:15:45 UTC
Post by Kviat
Post by Kviat
[...]
To nie ma nic wspólnego z wiarą. Po prostu tylko oceniam reakcję
żeńskiej strony na wyniki badań.
Post by Kviat
[...]
No i co z tego, TV ma chociaż adres o nikt nie chowa się za
pseudonimami. Czyli jakby nie patrzeć zupelna odwrotność "wiedzących"
blogerów i szmatławych portali stworzonych tylko po to aby trzepać kasę
a nie rzetelnie informować.
Kviat
2023-08-27 10:20:01 UTC
Post by Trybun
Coś ci się pomyliło, nie interesuje mnie zdanie naukowców, interesuje
mnie reakcja pań na wyniki ich badań,
To już ci wytłumaczyłem.
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
Naprawdę zarzucasz im kłam, ty?
Ja nie. Naukowcy.
Jak ty ich rozróżniasz, tych mądrych i tych głupich?
Normalnie.
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Dlaczego uważasz, że tylko wyniki badania potwierdzającego twoje
mizoginistyczne projekcje są prawdziwe, a cała reszta nie?
Tym bardziej, że ta reszta dodatkowo wyjaśnia, dlaczego tamte wyniki są
nieprawdziwe...
Post by Trybun
Post by Kviat
Dowiedziałeś się w końcu jaki Ziemia ma kształt, czy nadal nie wiesz?
Nie zdajesz siebie sprawy że mądrość wyrażana oświadczeniem "wiem że nic
nie wiem" jest dużo bardziej prawdziwa,
No. Tylko, że w przypadku kształtu Ziemi nie jest prawdziwa, bo już
wiemy jaki ma kształt.
Po prostu nie rozumiesz sensu tego wyrażenia.
Post by Trybun
autentyczna id tej twojej -
"wiem jaki kształt ma ziemia".
Ale po co bredzić, że nie wiadomo, skoro wiadomo?
Post by Trybun
[...]
Najwyraźniej tylko poziom twojej wiedzy (a raczej niewiedzy) pozostał
taki sam...
Bo w prawdziwym świecie nie jest taki sam. I zmieniał się w czasie.
Więc zwyczajnie kłamiesz pisząc, że jest taki sam. Nie jest.

Wierzysz naukowcom na słowo, że komputer, z którego piszesz te swoje
głupoty na grupy dyskusyjne, działa? Może to krasnoludki przenoszą literki?
(Już kiedyś cię o to pytałem i pewnie znowu uciekniesz od odpowiedzi, bo
taki wypracowałeś sobie mechanizm obronny swojego świata i nic na to nie
poradzisz.)

Wierzysz, że poziom naszej wiedzy w kwestii komputerów jest taki sam jak
np.500 lat temu?
Czy może jednak dopuszczasz taką, rewolucyjną jak na ciebie myśl, że
przez ostatnie np. 500 lat poziom wiedzy w kwestii komputerów nieco się
zwiększył?
Więc dlaczego w przypadku komputerów jest to możliwe, a nie jest
możliwe, że poziom wiedzy co do kształtu Ziemi również się zwiększył i
ten poziom nie jest taki sam jak dawniej?

Bo wiesz, że mamy zdjęcia Ziemi robione z kosmosu, mamy satelity..?
https://esero.kopernik.org.pl/kosmiczne-autoportrety/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Trybun
2023-08-30 07:46:23 UTC
Post by Kviat
Post by Trybun
Coś ci się pomyliło, nie interesuje mnie zdanie naukowców, interesuje
mnie reakcja pań na wyniki ich badań,
To już ci wytłumaczyłem.
Proponuję sobie samemu rzecz wytłumaczyć.
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
Naprawdę zarzucasz im kłam, ty?
Ja nie. Naukowcy.
Jak ty ich rozróżniasz, tych mądrych i tych głupich?
Normalnie.
Przyznaj że jesteś za cienki w bardzo wielu kwestiach, ale wcale ci nie
przeszkadza zajmować zdecydowane stanowisko tylko dlatego bo jest ono
lansowane przez kogoś z naukowym dyplomem.
Są wyznawcy Bogów, natomiast twoja wiara opiera się na teoriach ludzi
których masz za mądrzejszych od siebie. Praktycznie niczym się nie
różnicie.
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Jak już pisałem, zupełnie nie interesuję mnie co ci naukowcy twierdzą,
interesuje mnie tylko reakcja kobiet.  Dlaczego do akurat ocena
intelektu (i przedstawiona jego wycena) ma dla nich tak duże znaczenie.
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
"Już"?? A wcześniej nie wiedzieliśmy o jej krawędziach? Tacy jak ty
palili nie wierzących w jej kanciastość  na stosach.  Dzisiaj także
niszczycie ludzi wątpiących, ale  tym razem w jej kulistość.
Post by Kviat
Post by Trybun
autentyczna id tej twojej - "wiem jaki kształt ma ziemia".
Ale po co bredzić, że nie wiadomo, skoro wiadomo?
Wcześniej też wiedzieliśmy, i nauczaliśmy niewiedzących że jest
kanciasta.  A tak naprawdę to znasz nie jej kształt tylko opinie innych
o niej. Co ci wcale nie przeszkadza przybierać pozy WIEDZĄCEGO profesora.
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Po szkolnych tresurach moja postawa pozostaje niezmienna - jak przed nim
pozostaję trochę entuzjastą i trochę sceptykiem. I nigdy nawet bym nie
pomyślał aby się wymądrzać nad innymi  na podstawie tego co wyczytałem w
książkach.
O komputerze mogę nauczać niewiedzących bo to moja nabyta osobista wiedza.
Niestety ale z zdjęciami to tak jak na obrazach mistrza Pabla, każdy
widzi to co chce widzieć.
Kviat
2023-08-31 12:17:25 UTC
Post by Trybun
Są wyznawcy Bogów, natomiast twoja wiara opiera się na teoriach ludzi
których masz za mądrzejszych od siebie. Praktycznie niczym się nie
różnicie.
Oczywiście, że się różnimy.
Wiedza jest weryfikowalna.
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Skąd wziąłeś informacje o tej reakcji kobiet?
Przecież podobno: "nigdy korzystam z wiedzy znalezionej w necie".
Post by Trybun
Dlaczego do akurat ocena
intelektu (i przedstawiona jego wycena) ma dla nich tak duże znaczenie.
Sam te kobiety (i ich reakcje) wymyśliłeś?
Czy może jednak znalazłeś w internecie?
Daj linka :)
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
"Już"??
No. Od jakiegoś czasu.
(Oprócz ciebie, oczywiście.)
Post by Trybun
A wcześniej nie wiedzieliśmy o jej krawędziach?
Jakich znowu krawędziach?
Post by Trybun
Tacy jak ty
palili nie wierzących w jej kanciastość  na stosach.
Że co?
W jaką kanciastość?
Post by Trybun
Dzisiaj także
niszczycie ludzi wątpiących, ale  tym razem w jej kulistość.
Niektórych takich jak ty da się wyleczyć, innych się nie da.
Negujesz fakty i jesteś zdziwiony, że nie traktują cię poważnie, ale to
jest bardzo daleko od niszczenia.
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
autentyczna id tej twojej - "wiem jaki kształt ma ziemia".
Ale po co bredzić, że nie wiadomo, skoro wiadomo?
Wcześniej też wiedzieliśmy,
Nie. Wcześniej nie wiedzieliśmy.
Co światlejsi podejrzewali, ale nie mieli bezpośrednich dowodów, a tylko
pośrednie (które dla tych bardziej bystrych były wystarczające).
Teraz mamy bezpośrednie.
Post by Trybun
i nauczaliśmy niewiedzących że jest
kanciasta.
Nauczano też, że jest podpierana przez słonie stojące na żółwiu.
I co z tego?
Czy z tego wynika, że wiedzieli, że jest podpierana przez słonie na
żółwiu? Nie wiedzieli. Tak sądzili. Bo nie mieli jak sprawdzić, czy tak
jest, czy tak nie jest. Rację miał ten, kto głośniej krzyczał, albo miał
większą pałę.

Teraz też możesz sobie krzyczeć najgłośniej jak potrafisz, że nie znamy
kształtu Ziemi, albo możesz jakichś ludzi zastraszyć żeby udawali, że
nie znają.
Problem w tym, że teraz możemy sprawdzić jaki ma kształt i już to
zrobiliśmy.
Post by Trybun
A tak naprawdę to znasz nie jej kształt tylko opinie innych
o niej. Co ci wcale nie przeszkadza przybierać pozy WIEDZĄCEGO profesora.
Twierdzisz, że WIESZ jak działa komputer.
A tak naprawdę, to znasz tylko opinie innych o tym komputerze.
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
No i się sprawdziło :)
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Co oczywiście nie przeszkadza ci w tym, żeby się wymądrzać, że nie znamy
kształtu Ziemi... LOL :)
Mój nauczycielu :)
Post by Trybun
O komputerze mogę nauczać niewiedzących bo to moja nabyta osobista wiedza.
Osobiście widziałeś elektron? Skąd wiesz, że istnieją?
Widziałeś wnętrze procesora i samodzielnie doszedłeś do tego jak działa?
Szacun... WIEDZĄCY profesorze :)

Jak ty chcesz kogokolwiek nauczyć czegokolwiek o komputerach, jak ty
nawet nie wiesz jaki Ziemia ma kształt :):)
Post by Trybun
Niestety ale z zdjęciami to tak jak na obrazach mistrza Pabla, każdy
widzi to co chce widzieć.
No. Czyli o komputerach wiesz tyle, że istnieje jakiś egzemplarz, który
osobiście dotykałeś.

Wytłumacz mi proszę, o tych komputerach, jak to się dzieje, że czytasz
(czytasz, bo odpisujesz...) mój tekst na ekranie swojego komputera?
W jaki sposób krasnoludki wnoszą te literki na twój ekran?
I jak je potem wynoszą i przynoszą do mnie (jakoś muszą to robić, skoro
czytam co napisałeś i ci odpisuję...)?
Bo dla mnie to jakaś magia, a ty się na tym znasz i teraz możesz o tym
nauczać.
A potem przekonaj mnie, że mogę ci w to uwierzyć, bo teraz nawet nie
mogę myśleć o tym, że na podstawie tego co wyczytam od ciebie, będą mógł
się wymądrzać, żeby tę twoją wiedzę przekazać dalej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Trybun
2023-09-08 06:17:38 UTC
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
No tak, przecie ty jesteś w stanie ocenić kulistość ziemi.. Naprawdę
myślisz że masz rację dając się za to pokrajać w plasterki, albo paląc
niedowiarków na stosie?
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Widziałem osobiście. To nie lądowanie na księżycu a zwykła rozmowa a
więc nie nie było potrzeby stosować ogłupiających efektów specjalnych.
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Spieprzaj dziadu..
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Od jakiego czasu? Dlaczego  teraz niszczycie ludzi za jej inny kształt
niż kulistość jak wcześniej za kanciastość? Co was od zarania dziejów
opętuje aby siłą narzucać innym swoje majaki?
Post by Kviat
Post by Trybun
A wcześniej nie wiedzieliśmy o jej krawędziach?
Jakich znowu krawędziach?
Pytanie było proste.
Post by Kviat
Post by Trybun
Tacy jak ty palili nie wierzących w jej kanciastość  na stosach.
Że co?
W jaką kanciastość?
Sp*aj baranie.
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Czemu tak cię/was boli to że nie podzielam twojego/waszego entuzjazmu w
wierze? Dlaczego różnego rodzaju perswazją próbujecie mnie uświadamiać
do zasad waszej wiary?
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Jak już pisałem - lepiej być mądrym mądrością typu "wiem że nic nie
wiem", niż dawać się poćwiartować za swoją wiarę w to że coś wiesz.
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Ja krzyczę, pogięło cię? Ja tylko nie udzielam innym nauk w tematach o
których tak naprawdę nie mam pojęcia.
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Używam to i wiem, bez fałszywego zacietrzewienia mogę moją wiedzę w tym
temacie przekazywać innym.
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Ja mówię tylko za siebie. Nie nauczam o kształcie ziemi z jednego
zasadniczego powodu - sam nie wiem jaki to kształt.
Post by Trybun
[...]
bla bla bla. Proponuję stanąć przed lustrem i jeszcze raz przemyśleć
stan swojej wiedzy o ziemi.
Kviat
2023-09-08 10:21:30 UTC
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Ktoś próbował spalić cię na stosie?
Dlaczego nie zgłosisz tego na policję?
Post by Trybun
Post by Kviat
Skąd wziąłeś informacje o tej reakcji kobiet?
Przecież podobno: "nigdy korzystam z wiedzy znalezionej w necie".
Widziałem osobiście.
Przecież pisałeś, że w TV...
Post by Trybun
To nie lądowanie na księżycu a zwykła rozmowa a
więc nie nie było potrzeby stosować ogłupiających efektów specjalnych.
Czyli nie osobiście i tylko wierzysz w to, że nie zastosowali.

Czyli sam decydujesz, jak ci wygodniej, kiedy stosują te efekty, a kiedy
nie stosują. Sam decydujesz w co chcesz uwierzyć, a w co nie.
I z jakiegoś powodu wierzysz, że przy lądowaniu na Księżycu zastosowano
efekty specjalne. Bo przecież osobiście nie widziałeś, że zastosowano.
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Czyli osobiście nie widziałeś ich reakcji, a jednak uwierzyłeś.
Bo zobaczyłeś w TV.
To logiczne :)
Post by Trybun
Dlaczego  teraz niszczycie ludzi za jej inny kształt
niż kulistość
Czyli kto niszczy i w jaki sposób niszczy?

Taki Terry Pratchett zrobił nawet na tym niezłe pieniądze.
Te pieniądze dawali mu ludzie, którzy wiedzą jaki Ziemia ma kształt.
Twierdzisz, że dawanie komuś pieniędzy żeby żył dostatnio, to jest
niszczenie tego kogoś?
Post by Trybun
Co was od zarania dziejów
opętuje aby siłą narzucać innym swoje majaki?
Nie znam nikogo, kto by żył tak długo.

Ktoś ci narzucił siłą majaki o elektronach i procesorach w komputerze?
Widziałeś kiedyś bramkę logiczną w procesorze? Skąd wiesz, że istnieje?
Pokaż palcem tego, który ci narzucił siłą tę wiedzę.
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Nie odwracaj kota ogonem.
To ty perswazją próbujesz ludzi uświadomić, że nie wiadomo jaki Ziemia
ma kształt, pomimo tego, że wiadomo.

Ty zresztą też wiesz jaki ma kształt :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Trybun
2023-10-08 09:34:19 UTC
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Znalem paru ludzi zniszczonych przez współczesna inkwizycję. I to tylko
z powodu że nie podzielali entuzjazmu autora i uczniów danej teorii.
Post by Kviat
Post by Trybun
To nie lądowanie na księżycu a zwykła rozmowa a więc nie nie było
potrzeby stosować ogłupiających efektów specjalnych.
Czyli nie osobiście i tylko wierzysz w to, że nie zastosowali.
Nie była to rozmowa w temacie o którym tak nie mam pojęcia.
Post by Trybun
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
 Wielokrotnie widziałem ich reakcje, na żywo.. Chcesz coś udowodnić to
się postaraj wykazać że nie mam racji a nie próbuj rozdzielać włos na pół.
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Kształt ziemi jest tu tylko przykładem, niszczycie ludzi z powodu
ogólnego niewyznawania waszej wiary.
Post by Kviat
Post by Trybun
[...]
Ale wasza  idea narzucania innym waszej wiary ciągle żywa. Co sprawia że
ciągle szykanujecie np ucznia wyrażającego swoje wątpliwości co do
kształtu ziemi? Kim go robicie gdy nie będzie miał waszego  atestu
przejścia bezrefleksyjnej tresury w tzw szkole?
Post by Kviat
Post by Trybun
Post by Kviat
[...]
Zapytany przez Debi, "tata, jaki kształt ma ziemia?" zgodnie z stanem
swojej wiedzy i sumieniem uczciwie odpowiadam - "nie wiem". Tyle i tylko
tyle w tym temacie.