Nieludzkie oblicza lewackich idei.
XL
2023-09-07 14:16:05 UTC
Gdy lewackie idee dochodzą do głosu, ich realia staną się gorsze od najczarniejszego koszmaru sennego. Tak było z ideą komunizmu (Rosja, Chiny) - skończyło się totalitarnym zamordyzmem i ludobójstwem na milionach.
A oto jak wygląda realizacja lewackiej idei „humanitarnego, godnego i bezbolesnego umożliwiania ludziom odchodzenia”:
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/newsamp-nie-powiodla-sie-eutanazja-36-latki-uduszono-ja-poduszka,nId,7008798
„ Makabryczne doniesienia z Belgii. Lekarz i dwie pielęgniarki, które przeprowadzały w mieście Oupeye eutanazję 36-letniej Alexiny, udusili ją przy pomocy poduszki. Kobiecie podano zbyt małą ilość środków mających zakończyć jej życie.”
A będzie tylko gorzej.
Kviat
2023-09-07 15:50:29 UTC
Post by XL
Gdy lewackie idee dochodzą do głosu, ich realia staną się gorsze od najczarniejszego koszmaru sennego.
Aaaa... czyli nie pasuje ci płatny urlop, 8godzinny dzień pracy, wolne
soboty...
Post by XL
[...]
Ale co to ma wspólnego z lewactwem?
Już prędzej z liberalizmem. A jeszcze bliżej z tym do konfederosji,
która przecież ma na sztandarach jak najwięcej wolności (tak, wiem są
przeciw aborcji, tak więc kłamią, że są wolnościowcami).

https://oko.press/konfederacja-sluzba-zdrowia

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Alojzy Gąska
2023-09-30 16:18:32 UTC
Post by XL
Gdy lewackie idee dochodzą do głosu,
ctrl+v

Orędzie Szwedzkiego nadszyszkownika:
https://www.regeringen.se/tal/2023/09/statsminister-ulf-kristerssons-tal-till-nationen/

Kaja się, wylicza fiary, deklaruje poprawę.

cyt. translator dla zainteresowanych.

To trudne czasy dla Szwecji.

25-letnia kobieta położyła się wczoraj do łóżka - zwykły wieczór - ale już nigdy się nie obudziła. Dziś rano zginęła w eksplozji w Uppsali. Myślami jestem z nią i jej rodziną.

Tydzień temu 70-letni mężczyzna poszedł do baru w Sandviken, aby spotkać się z przyjaciółmi. Nigdy nie pozwolono mu wrócić do domu. Był niewidomy i został zastrzelony. Moje myśli są również z nim i jego rodziną.

Myślami jestem także z młodym mężczyzną z Uppsali, który został zamordowany wczesnym rankiem na klatce schodowej dwa tygodnie temu, w drodze do swojej pracy w opiece domowej.

Myślami jestem również z trójką dzieci - w wieku 13, 14 i 14 lat - które zostały znalezione w lesie pod Sztokholmem. Ich rodzice przeżyli najgorszy koszmar każdego rodzica.

Teraz brutalna przemoc dotyka coraz więcej dzieci i niewinnych ludzi. Nie mogę wystarczająco podkreślić, jak poważna jest ta sytuacja. Szwecja nigdy wcześniej nie widziała czegoś takiego. Żaden inny kraj w Europie nie widział czegoś takiego.

Najbardziej poszkodowani są ci, którzy mieszkają na obszarach społecznie ubogich. Uczciwi ludzie, rodzice, którzy postępują właściwie, ale żyją w strachu, że ich dzieci zostaną zwabione przez gangi pieniędzmi, zegarkami i samochodami. Właściciele firm, którzy są codziennie okradani, ale nie mają odwagi tego zgłosić.

Wszyscy ci, którzy chcieliby powiedzieć policji o rządach terroru gangów, ale nie mają odwagi - w obawie o życie swoje i swoich dzieci. Wszyscy oni, wszyscy wy, powinniście wiedzieć, że jestem po waszej stronie. Jesteśmy po tej samej stronie.

Będziemy ścigać gangi i pokonamy je. Postawimy ich przed wymiarem sprawiedliwości. Jeśli są obywatelami Szwecji, zostaną zamknięci z bardzo długimi wyrokami. Jeśli są obcokrajowcami, powinni zostać deportowani.

Jaki jest powód tego wszystkiego? Jak to się stało, że jest tak źle?

Faktem jest, że wielu z nas to przewidziało i ostrzegało przed tym. Poważna przestępczość zorganizowana wzrosła w ciągu dekady. W ciągu dziesięciu lat śmiertelna przemoc z użyciem broni palnej potroiła się.

To polityczna naiwność i niewiedza doprowadziły nas tutaj. Nieodpowiedzialna polityka imigracyjna i nieudana integracja doprowadziły nas tutaj. Wykluczenie i równoległe społeczeństwa sprzyjają gangom przestępczym. Tam mogą bezlitośnie rekrutować dzieci i szkolić przyszłych zabójców.

Szwedzkie prawo nie jest przystosowane do wojen gangów i dzieci-żołnierzy. Ale teraz to zmieniamy.

Rząd reorganizuje politykę migracyjną. Są to trudne decyzje. Ale absolutnie konieczne i już widzimy rezultaty. Kiedy imigracja wzrasta do Europy, maleje do Szwecji.

Rząd reorganizuje politykę karną. W niedzielę wchodzi w życie nowa ustawa o podsłuchach prewencyjnych. Pozwoli to policji podsłuchiwać gangi przestępcze i powstrzymywać je przed popełnieniem przestępstw.

1 lipca wprowadziliśmy podwójne kary za przestępstwa w siatkach przestępczych - i uznaliśmy za przestępstwo werbowanie dzieci. Podwajamy kary za poważne przestępstwa z użyciem broni i materiałów wybuchowych. 1 stycznia funkcjonariusze porządku publicznego otrzymają zupełnie nowy mandat do wspierania policji.

Wprowadzimy strefy przeszukiwania, aby policja mogła usuwać broń i materiały wybuchowe z rąk przestępców, a także wprowadzimy anonimowych świadków, aby zwykli ludzie mogli zeznawać.

Wprowadzimy kary pozbawienia wolności, aby naprawdę niebezpieczni przestępcy już nigdy nie wyszli na wolność. I będziemy deportować obcokrajowców, którzy są zaangażowani w gangi przestępcze - nawet jeśli nie zostali jeszcze skazani za żadne przestępstwa.

Będziemy uczyć się od innych krajów. W zeszłym tygodniu spotkałem się z burmistrzem Nowego Jorku, aby zobaczyć, co robią: nadzór kamer. Rozpoznawanie twarzy. Detektory broni. Szwecja również musi tego spróbować.

Zaostrzamy prewencję kryminalną. Obecna polityka ewidentnie nie działa, więc ją zmieniamy. Łamiemy tajemnicę między policją, służbami socjalnymi i szkołami, aby mogły dzielić się informacjami - o każdej zagrożonej młodej osobie.

Pozwoli to na złapanie dzieci i młodzieży na czas - zanim będą nosić broń. Zbudujemy więzienia dla młodzieży, aby oddzielić młodych ludzi od dorosłych przestępców. Zapewnimy, że wszystkie dzieci nauczą się języka szwedzkiego dzięki badaniom przesiewowym i przedszkolom na obszarach o niekorzystnej sytuacji społecznej.

Przeznaczamy na to niezbędne środki. Wszystko jest na stole: zarówno w ramach obowiązującego prawa, jak i przepisów, które muszą zostać szybko zmienione.

Na jutro wezwałem komendanta krajowego policji i głównodowodzącego, aby zobaczyć, w jaki sposób szwedzkie siły zbrojne mogą pomóc policji w walce z gangami przestępczymi.

Mam nadzieję, że wszystkie partie w szwedzkim parlamencie mogą teraz zjednoczyć się wokół potężnych i łamiących schematy środków, które są potrzebne.

Na koniec chciałbym podziękować wszystkim tym, którzy pracują dzień i noc, aby ścigać i aresztować niebezpiecznych przestępców, tym, którzy badają przestępstwa i ścigają przestępców. Dziękuję wszystkim, którzy pracują w opiece społecznej i szkołach, aby pomóc dzieciom odnaleźć się w życiu, gdy w domu nie ma odpowiedniego wsparcia.

Dla mnie i rządu nie ma ważniejszego zadania niż bezpieczeństwo Szwedów. Zrobimy wszystko, co konieczne, aby przywrócić bezpieczeństwo w Szwecji.
XL
Gówno zrobią. Ta swołocz jest już nie do powstrzymania. Za kilka lat dzięki rudemu złodziejowi, bandycie, niemieckiemu sługusowi, w Polsce będzie to samo.
XL
XL wiosenna
Trybun
2023-09-08 06:18:37 UTC
Post by XL
[...]
O jakiej konkretnie idei mowa? Dawanie człekowi możliwości wyboru to coś
złego? Duszenie poduszką ludzi jest biegunowo odległe od zasad
wyznawanych przez lewicę. Oczywiście tą prawdziwą lewicę.
Mordoklejek Zygzakowaty
2023-09-08 16:25:07 UTC
Post by XL
Gdy lewackie idee dochodzą do głosu
https://pbs.twimg.com/media/F4dfvCEWgAAXRxK?format=jpg&name=900x900
https://pbs.twimg.com/media/F4fR55aXsAEfIob?format=jpg&name=medium

:)

Natomiast z lewackich idei najgorsze są: