Święta bez Lichoty - żałoba w KK i moja osobista 😭
XL
2023-11-26 01:29:33 UTC
Obwieścili wszem i wobec Wrońska i Lichota, że Święta BN otóż olewają i
NIEBENDOM ICH OBCHODZIĆ I JUŻ.
Świat zamarł, a ja w żonę Lota się ze śmiechu obróciłam.
To u nich (typowe w TYM środowisku) parcie na szokowanie niczym. A niechże
sobie ta (nomen omen) LICHOTA robi co chce. Nie rozumiem tylko, czemu
usilne robienie happeningu Z NIEROBIENIA CZEGOŚ ma być w ogóle tematem dla
kogokolwiek… chyba że tematem do uśmiechu politowania. Że jakaś lichota
świąt sobie nie urządza? 🥴
Kiedyś aktorzyny jeździły w obwoźnych budach, potem, za komuny,
nagle awansowały na naczelne szczekaczki systemu i od tego im się tak we
łbach poprzewracało, że do dziś sobie myślą, iż każdy ich idiotyzm jest
objawieniem dla ludu. Ja, lud, mam oto wpaść w rozpacz, bo sobie lichota
aktorska nie odprawia Świąt BN? Przecie nie odprawia też Ramadanu, Hanuki
(tu jednakoż nie ma pewności) i świąt zielonej nocy oraz dnia świra i czy
z tego powodu świat staje się inny? lepszy? gorszy? Nie, jedynie lichota
coraz bardziej lichotą trąci.
XL wiosenna
Trybun
2023-11-26 08:30:32 UTC
Post by XL
[...]
Wyraźnie Cie poruszyła ich postawa,. 😉 Jak dla mnie to zaleta że ludzie
mają różne postawy i (świato)poglądy.
XL
2023-11-26 11:51:41 UTC
Post by Trybun
Post by XL
[...]
Bardzo. Dużo empatii w ich stronę we mnie wzbudziła - jak wyżej napisałam.
LOL
Post by Trybun
Jak dla mnie to zaleta że ludzie
mają różne postawy i (świato)poglądy.
Czy gdzieś twierdzę, że nie? Przecież wyraźnie napisałam o świecie
obojętnym na próby manifestowania swojej inności i innowacji. Więc po co są
te próby? Żeby choć na sekundę podskoczyć wyżej ponad tygielek, pyknąć
trochę pary i zniknąć? Tylko po to? Dla chwili?
Kiedyś celebrowanie wiary było chwalebną innością - choć często kosztowało
życie i wolność (vide pierwsi chrześcijanie, vide Popiełuszko itp.). Dziś
to jej manifestacyjne olewanie jest przedstawiane jako “bohaterstwo”.
Tymczasem to tylko jego tania, bezkosztowa, wygodnicka podróba.
Właśnie takie (pod)próby (a nie Twoja “różnorodność”) mnie śmieszą lub
budzą moje politowanie.
XL wiosenna
Kviat
2023-11-26 14:17:24 UTC
Post by XL
Post by Trybun
Jak dla mnie to zaleta że ludzie
mają różne postawy i (świato)poglądy.
Czy gdzieś twierdzę, że nie?
Tak. I to od wielu lat. Również na tej grupie.
Post by XL
[...]
Wyznawcy religijni robią taak od wieków.
Pykną trochę pary, znikają...
W waszym przypadku przynajmniej wiadomo, że podskakujecie ponad tygielek
dla kasy i władzy.
Post by XL
Kiedyś celebrowanie wiary było chwalebną innością - choć często kosztowało
życie i wolność (vide pierwsi chrześcijanie,
Ale zdecydowanie częściej życie kosztowało brak celebrowania wiary.
Post by XL
to jej manifestacyjne olewanie jest przedstawiane jako “bohaterstwo”.
Bo w państwach wyznaniowych to jest bohaterstwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
Trybun
2023-11-26 16:50:59 UTC
Post by XL
Post by Trybun
[...]
Ale to przecie ich ktoś pytał o Święta a oni tylko odpowiedzieli jak się
sprawy mają po ich stronie. A nie stali gdzieś na skrzyżowaniu z
antyświątecznymi plakatami.
I oczywiście można by przytoczyć przykłady ofiar gdy to wyznanie braku
wiary było szykanowane.
W podsumowaniu uważam że każde krzykliwe metody manifestowanie swojego
s[sposobu bycia powinny być piętnowane, tak że jak ta wymieniana przez
Ciebie para to robiła to w miejscu publicznym w sposób nachalny  Twoje
uwagi są jak najbardziej na miejscu.
Sam w Wszystkich Świętych przepędziłem zgraję małolatów bo zdrzaźnili
mnie swoim żebractwem na amerykańską modłę - "cukierek albo psikus"..
Kviat
2023-11-26 14:10:58 UTC
Post by XL
To u nich (typowe w TYM środowisku) parcie na szokowanie niczym.
To tak jak w waszym środowisku.
Post by XL
A niechże sobie ta (nomen omen) LICHOTA robi co chce.
To dlaczego chcecie zabraniać np. antykoncepcji, albo jedzenia mięsa w
piątki?
Coś słabo u was z tym "niechże robi co chce".
Post by XL
Nie rozumiem tylko,
Tak ci się tylko wydaje. Nie tylko.
Post by XL
czemu usilne robienie happeningu Z NIEROBIENIA CZEGOŚ ma być w ogóle tematem dla
kogokolwiek…
No właśnie. Słuszna uwaga.
Po chuj te szopki z nieużywaniem środków antykoncepcyjnych, niejedzeniem
mięsa w piątki, nie wykonywaniem aborcji... itd?
Czemu nierobienie czegoś przez was ma być w ogóle tematem dla kogokolwiek?
Post by XL
chyba że tematem do uśmiechu politowania.
No chyba że.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
XL
2023-11-26 22:13:21 UTC
Post by Kviat
To dlaczego chcecie zabraniać np. antykoncepcji, albo jedzenia mięsa w
piątki?
Tobie twoja ciotka Szczujnia zabrania i to nie tylko w piątki - karaluchy i
mrówki żarł będziesz. A „antykoncepcji” nie potrzebujesz, bo ty jaj nie
masz. Wyszły ci za to na gębie.
XL wiosenna
Kviat
2023-11-27 12:58:42 UTC
Post by XL
Post by Kviat
[...]
Kłamiesz. Jak zwykle.
Post by XL
A „antykoncepcji” nie potrzebujesz, bo ty jaj nie
masz. Wyszły ci za to na gębie.
Wyobraźnia nadal sprawna.
Tylko wyobraźnia.
Chora, bo chora, ale zawsze to coś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
XL
2023-11-27 13:19:19 UTC
Post by Kviat
Post by XL
A „antykoncepcji” nie potrzebujesz, bo ty jaj nie
masz. Wyszły ci za to na gębie.
Wyobraźnia nadal sprawna.
Tylko wyobraźnia.
Chora, bo chora, ale zawsze to coś.
Czyli brakło ci „argumentów”, czyli wiesz, że pierdzielisz jak POtłuczony,
czyli zaczynasz myśleć. Pierwsze KOty za płoty. Zawsze coś.
XL wiosenna
Kviat
2023-11-27 14:10:43 UTC
Post by XL
Post by Kviat
Post by XL
[...]
Pierdzielisz jak płaskoziemcy. Argumenty są powszechnie dostępne, tylko
ty ich nie przyjmujesz do wiadomości. Czyli, jak zwykle, bezczelnie
kłamiesz. I przeczysz sama sobie.

A jak chcesz podyskutować o swoich chorych fantazjach związanych z
jajami, to idź do specjalisty. Tutaj nikt ci nie wystawi recepty na
odpowiednie lekarstwa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr
XL
[...]