Czy tu ktoś jeszcze coś (na)pisze?
FEniks
2023-11-03 14:11:20 UTC
Bo nie wiem, czy odinstalować tę grupę...

Ewa
PD
2023-11-03 15:30:22 UTC
Post by FEniks
Bo nie wiem, czy odinstalować tę grupę...
Ale o czym tu pisać?

PD
XL
2023-11-22 12:50:16 UTC
Post by PD
Post by FEniks
Bo nie wiem, czy odinstalować tę grupę...
Ale o czym tu pisać?
PD
Słuszne pytanie. Wszystko już zostało napisane, a historia właśnie się
powtarza na naszych oczach.
XL wiosenna
PD
2023-12-04 08:22:47 UTC
Post by XL
Post by PD
Post by FEniks
[...]
Coś mi się zdaje, że (względnie)niedługo będziemy mieli wysyp bardzo
atrakcyjnych ofert sprzedaży nieruchomości po prawej stronie wisły.

PD
XL
2023-12-04 09:13:05 UTC
Post by PD
Post by XL
Post by PD
Post by FEniks
[...]
Też tak myślę, niestety. Może nawet już za chwilę - gdy nowa władza
rozbierze mur graniczny, rozpuści do domu polski mundur i szeroko otworzy
wschodnią granicę dla „biednych imigrantów nosz qrwa qrwa qrwa”.
XL wiosenna
Maciej Łebkowski
2023-11-03 18:13:37 UTC
Post by FEniks
Bo nie wiem, czy odinstalować tę grupę...
Myślę, że ten moment był 10 lat temu. :)
--
Maciej Łebkowski
https://lebkowski.name/nntp
Arnold Ziffel
2023-11-06 03:29:36 UTC
Post by Maciej Łebkowski
Post by FEniks
Bo nie wiem, czy odinstalować tę grupę...
Myślę, że ten moment był 10 lat temu. :)
O, nadal tu jesteś ;)
--
Skandal dopingowy w Pucharze Narodów Aryki, u jednego z zawodników nie
wykryto AIDS. Pewnie spadną w rankingu HIVa.
Maciej Łebkowski
2023-11-07 17:42:58 UTC
O, nadal tu jesteś ;)
Nadal? Dopiero. Bo mnie tu nigdy wcześniej nie było :)
--
Maciej Łebkowski
https://lebkowski.name/nntp
Arnold Ziffel
2023-11-16 18:03:24 UTC
Post by Maciej Łebkowski
O, nadal tu jesteś ;)
Nadal? Dopiero. Bo mnie tu nigdy wcześniej nie było :)
Nadal, bo dawno nie odpisywałem a mówiłeś, że ci newsclient ekspiruje :)
--
Znani z glupich zartow studenci spotkali na drodze chlopa, ktory
prowadzil na targ wieprzka.
szkole ucza. Dali mi go na wychowanie.
Maciej Łebkowski
2023-11-18 09:06:14 UTC
Post by Arnold Ziffel
Post by Maciej Łebkowski
O, nadal tu jesteś ;)
Nadal? Dopiero. Bo mnie tu nigdy wcześniej nie było :)
Nadal, bo dawno nie odpisywałem a mówiłeś, że ci newsclient ekspiruje :)
That still stands. Ale nie restartowałem systemu od sierpnia, więc wciąż działa :>
--
Maciej Łebkowski
https://lebkowski.name/nntp
Arnold Ziffel
2023-11-19 07:21:08 UTC
Post by Maciej Łebkowski
That still stands. Ale nie restartowałem systemu od sierpnia, więc wciąż działa :>
Ja ostatnio też bym nie restartował, a sam się zrestartował. Mam w
łazience normalne, żarowe żarówki (nie lubię światła ledów). Dziewczyna
wchodzi do łazienki. Żarówka wybuchła, korki wywaliło. Okazało się, że
akumulator w UPSie, który ma 3 lata (akumulator, nie UPS) i nie był użyty
cyklicznie ani razu, nie trzyma ani trochę. A nie ma dużo do trzymania.
Dwa raspi, modem, router, trzy APki. I kaput. I 200+ dni uptime też kaput.
I sesja na ircu też kaput. I wszystko kaput.

Ale przynajmniej nowy aku już zamówiony.
--
Na egzaminie z informatyki profesor z widocznym niesmakiem slucha
niedorzecznych odpowiedzi studenta. W pewnym momencie zwraca się do
- Azor! Wyjdz, bo zglupiejesz!
XL
2023-11-22 12:39:57 UTC
Post by FEniks
Bo nie wiem, czy odinstalować tę grupę...
Ewa
Odinstalować.
--
XL wiosenna